Alleen voor mannen

Zing jij alleen onder de douche, in de file of op de steiger? Blijf daar dan niet in je eentje kwelen, maar kom zingen op De Steiger 74i in Almere Haven!

Je denkt dat je niet kunt zingen? Weet je dat wel zeker? Neem de uitdaging aan en probeer het gewoon. Er zijn maar weinig mensen die echt niet kunnen zingen.
Geen kennis van het notenschrift? Ook geen punt. Daar hebben we oefenbestanden voor en je leert veel tijdens de repetities.
Samen met andere zangers en zangeressen, ben je een team dat werkt naar een resultaat. Dat resultaat is het optreden.
En als het dan mooi klinkt, er klinkt applaus en het regent complimenten, dan wil je alleen maar meer.

Bij Stichting Col Canto vind je vast een koor dat bij je past:

Wil je een gevarieerd en licht repertoire? Dan kun je terecht bij de Early Birds of bij Multiple Voices. De Early Birds reperteren overdag(donderdag van half 12 tot half 2) en Multiple Voices's avonds(dinsdag van 8 tot 10).

Wil je niet vastzitten aan een koor, maar wel een stevige uitdaging? Dan is het projectkoor iets voor je. Je verbindt je dan voor een beperkte periode aan een project voor de opvoering van een bekend klassiek koorwerk. Dit jaar is dat het Requiem van Fauré. Voor dit koor moet je wel enige ervaring hebben en thuis zelf je partij instuderen. De uitvoering is op 4 en 6 mei.

Het enige koor waar ze je niet kunnen gebruiken, is natuurlijk het vrouwenkoor.

Ga voor meer informatie terug naar de beginpagina of klik op het koor dat bij je past.