Problemen bij inloggen op de server

Soms lukt het inloggen op de server niet. Dat kan liggen aan je internetverbinding, of aan de verbinding van de server, er kan tijdelijk een storing zijn of er wordt onderhoud gepleegd. Probeer het op een ander moment nog eens. Lukt het alsmaar niet, lees dan verder.

Controleer welk systeem en browser je gebruikt.

Bij Internet Explorer (Windows): Als je met de browser Internet Explorer inlogt kan het zijn dat je de melding krijgt: "U heeft geen toegangsrechten voor deze pagina" of vergelijkbaar.

Bij Safari: Ook de browser Safari (Mac OSX) geeft problemen.

Ipad - Touchpad: Omdat de meeste touchpads Safari als browser hebben, zal het inloggen op deze apparaten niet werken. Helaas kunnen we het probleem met Safari niet oplossen, dit komt omdat Safari onze techniek niet ondersteunt.

Tip 1: installeer Firefox en log in met deze browser. Meestal werkt Chrome ook.

Tip 2: Sommige mensen kunnen de bestanden niet afspelen, maar wel opslaan op hun eigen computer. Daarna lukt het afspelen van het opgeslagen bestand wel.

Voor inloggegevens kun je terecht bij je coördinator of bij de dirigent.

« Terug naar Studeren


Wil je je probleem melden? Stuur dan een mail naar de webmaster.
Vermeld in de mail het volgende:

  • je probleem
  • welk besturingssysteem gebruik je (Windows XP, Windows Vista of 7/8, Mac OS, Linux)
  • Welke browser gebruik je (Internet Explorer versie 8/9/10, Firefox, Chrome, Safari)